Dagelijkse Kost

Smakelijk!

Al meer dan 10 jaar  is Dagelijkse Kost jouw nummer 1 voor nieuwe recepten, leuke weetjes, toffe video’s en meer. Met zijn no-nonsens attitude staat Jeroen Meus elke dag in zijn keuken om ons zowel gekende als nieuwe recepten en gerechten te leren die we zelf kunnen maken. Kortom dé plek bij uitstek om te koken met gezond verstand!

Populairste kooksite

Dagelijksekost.be is het grootste video-receptplatform van Vlaanderen. Naast een nieuw recept elke dag, zowel in tekst als video, bevat de site kooktechnieken en basisvoorbereidingen met een uitgebreid en praktisch stappenplan.

Toegankelijk en no-nonsens keuken

Dit kookprogramma verscheen voor het eerst op het scherm in 2010. Dagelijkse Kost ruilde de gebruikelijke ‘chef-in-witte-schort’ in voor ‘guy-next-door’ Jeroen Meus en ruilde de studio-keuken in voor een echte huiselijke keuken. Het hele concept moest toegankelijk, warm en no-nonsense zijn zoals de titel beloofde. Het kookprogramma is al enkele keren tot het populairste programma van het jaar uitgeroepen. Sinds het begin is het recept onveranderd: eenvoudige gerechten, klassiekers met een twist, heel veel ambiance … en een klodder boter.

Dagelijkse Kost bestaat nu 10 jaar, en weet je wat… het is nog lang niet op!

20 september 2010. Op die dag sprak Jeroen Meus voor het eerst de woorden ‘Goedenavond en welkom bij Dagelijkse kost’ uit. Nu, 10 jaar later, inspireert hij nog altijd honderdduizenden kijkers per dag en schittert hij in een imagospot op Eén. Maar hoe zorg je ervoor dat een schijnbaar eenvoudig televisieprogramma zo goed blijft scoren? Door verder te denken dan enkel televisie. “Het is de combinatie van sterke content, strategie én een mix van de juiste kanalen die mensen in de armen van een merk laat vallen”
De website is veel meer dan een weerspiegeling van het programma. Naast een mooie oplijsting van de dagelijkse recepten, volgt de video stap voor stap de bereiding. Daarnaast worden de recepten gegroepeerd volgens het surfgedrag. Seizoensbereidingen bij elkaar, maar ook ‘Top 10 in een glaasje’, Après-ski gerechten, enz… Dagelijkse Kost is ook een perfect platform voor native advertising. Een meer geschikte en populaire culinaire context zal je moeilijk vinden.