Zet vanaf 1 juli jouw merk in de kijker op HBO Max
Officieel wordt HBO Max pas op 1 juli 2024 officieel gelanceerd in ons land, maar Belgische klanten krijgen nu al een voorproefje. Sinds 11 juni hebben zij gedurende de eerste veertien dagen kosteloos toegang voor het plan dat zij kiezen om de dienst aleven uit te testen.
De lancering van HBO Max gaat gepaard met het langverwachte tweede seizoen van de HBO-Original ‘House of the Dragon’ (17 juni), het concert ‘Gaga Chromatica Ball’ (11 juni), de documentaire ‘Taylor Swift VS Scooter Braun’ (21 juni) en de aankomende nieuwe komedie ‘The Franchise’. Een nieuwe reeks Max-Originals, gebaseerd op populaire titels van Warner Bros., zullen later dit jaar op het platform verschijnen, waaronder ‘The Penguin’, ‘Welcome to Derry’ (Stephen Kings ‘IT’) en ‘Dune: Prophecy’.
Naast de uitgebreide franchise library van HBO, zullen ook recente films vanaf 11 juni 2024 beschikbaar zijn zoals de Belgische première van de nieuwe romantische komedie ‘AM I OK?’ met Dakota Johnson, ‘Wonka’, ‘Dune Part Two’ en ‘Aquaman and the Lost Kingdom’, maar ook de populaire series van Discovery zoals ’90 Day Fiancé’, ‘Gold Rush’ en ‘Fixer Upper’.
Deze zomer is HBO Max ook de enige plek waar je alles live van de Olympische Spelen van Parijs 2024 kunt bekijken. Parijs 2024 maakt deel uit van elke basisplan, zodat alle klanten volledige toegang krijgen tot het grootste sportevenement ter wereld.
De hoogwaardige content waarvoor HBO MAX garant staat, vormt de perfecte aanvulling op het huidige video-aanbod van Ads & Data. Online video advertising kende de afgelopen jaren een spectaculaire groei en is vandaag één van de belangrijkste pijlers in een mediaplan. Ads & Data beschikt reeds over het grootste BVOD-aanbod op de Belgische markt, maar de samenwerking met HBO Max kadert in de strategie van kwalitatieve partnerships. Zo kan Ads & Data niet alleen een aantrekkelijker aanbod in het Noorden van het land voorschotelen, maar dankzij het nationale aanbod van HBO Max wordt ook het Zuiden afgedekt.