Je scande onze QR-code, fijn dat we jouw aandacht trokken!

Bij Ads & Data helpen we adverteerders bij het opzetten en uitrollen van hun campagnes. Dat kan via klassieke advertenties, maar ook via native advertising. Samen gaan we op zoek naar een straf verhaal om de lezer te informeren en/of te inspireren. Een verhaal mét net dat tikkeltje extra om zo jouw product of expertise op een geloofwaardige manier in de kijker te zetten.

Goede content maakt het verschil
Door jouw merkboodschap in de juiste context te plaatsen, verhoog je de relevantie ervan en de betrokkenheid van je potentiële klant. Ads & Data biedt daarom verschillende kwalitatieve content dossiers aan als bijlage bij De Standaard. Het gaat telkens om relevante thema’s die perfect aansluiten bij het DNA van de krantentitel in kwestie, gebracht in een mix van redactionele en native content.


De Standaard in cijfers

De grootste kwaliteitskrant van Vlaanderen bereikt dagelijks zo’n 397.130 lezers, niet enkel via print, maar ook digitaal. Het is bovendien de meest selectieve titel op hogere sociale klasse, een koopkrachtige doelgroep dus.

De Standaard zoekt antwoorden op de belangrijke vragen van deze tijd, niet alleen via de krant, maar ook via kwalitatieve dossiers die actueel en informatief zijn.

Onze content dossiers
Bij Ads & Data integreren we jouw merk feilloos in de geloofwaardige context van De Standaard. Dat kan in het printdossier, maar evengoed in de digitale versie van de krant. Bovendien garanderen we online een 100% garantie op het bekijken van het artikel dankzij onze Quality Read. De lezer moet minimum 15s aan het artikel spenderen. Dit verhoogt de kans op een effectieve overdracht van jouw boodschap, reden te meer dus om in één van onze dossiers te adverteren.

Dossiers De Standaard

  • Vermogensbeheer (21 maart en 21 november)
  • Duurzaam leven (20 april en 21 september)
  • Futureproof ondernemen (25 mei en 26 oktober)

Jouw merk de aandacht geven die het verdient in één van onze dossiers?

Neem contact op met Els Vercauteren, Brand Studio Director via Els.Vercauteren@adsanddata.be.