Timmer samen met Ads & Data aan het ideale mediaplan voor je Batibouw-campagne

Batibouw 2025 focust vooral op innovatieve manieren om duurzaam en betaalbaar te wonen. Dankzij verschillende touchpoints en kwalitatieve content biedt Ads & Data de juiste blauwdruk om jouw merk of dienst perfect in de kijker te zetten in een woon- en renovatiecontext tijdens Batibouw.

Batibouw 2025 draait helemaal om duurzaam wonen, maar wel op een manier die betaalbaar blijft. Dat vraagt om innovatieve woonoplossingen. Uit onderzoek van zowel de Confederatie Bouw als ons eigen merk Onderdak blijkt dat alternatieve woonvormen zoals tiny houses en cohousing steeds meer aan populariteit winnen. Steeds meer mensen kiezen er ook voor om hun grote renovatieprojecten uit te stellen of te spreiden over een langere periode, waarbij ze zelf klussen om kosten te besparen. De focus ligt daarbij vooral op investeringen die de energierekening verlagen, want energiebesparende aanpassingen staan bovenaan het prioriteitenlijstje.

Onderdak

Onderdak is er niet alleen voor bouwers en verbouwers, maar om iedereen met een dak boven het hoofd te inspireren en informeren over bouwen, verbouwen, housing en design. Lezers van De Standaard, Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg kunnen er alles lezen over wonen in de breedste zin van het woord. En dit zowel in de papieren woonbijlage als online via Onderdak.be. Voor adverteerders die deze doelgroep écht willen bereiken, is er het Stielmannenpakket—aangevuld met speciale pakketten rond de Batibouw en BIS beurs.

Batibouw digital building blocks

Digitale bouwblokken

Speciaal voor Batibouw stelde Ads & Data een aantal specifieke pakketten samen om jouw merk via verschillende formaten zoals Display Full Impact, Interscroller en Short Form Video de aandacht te geven die het verdient. Hierdoor bereik je als adverteerder enkel die doelgroepen (behavioural & intent) die interessant zijn, zoals bouwers en verbouwers, vastgoedliefhebbers, woningkopers en vastgoedprofessionals.  Duik in onze verschillende digitale pakketten en ontdek wat er allemaal mogelijk is.

Batibouw video aanbod

Video als stevig fundament

Met een videocampagne bereik je in 1,2,3 een groot publiek, waardoor jouw merk of product meteen in het oog springt. Rond de periode van Batibouw kun je als partner aanhaken bij populaire programma’s over bouwen en verbouwen zoals Blind Gekocht, Huizenjagers en Big Brother. Ideaal om een link te leggen met inspirerende interieurs en verrassende woonideeën. Doelgericht adverteren? Maak gebruik van onze data en bereik dankzij een Smart AD-campagne enkel en alleen die doelgroepen doelgroepen die voor jou van belang zijn. Ontdek de mogelijkheden van de Bouw & Interieur content lane op GoPlay!

Batibouw Creatieve mogelijkheden

Creatieve uitbreidingen

Laat je inspireren door de creatieve content die in onze kranten verschijnt, zoals een opvallende gatefold of een eervolle vermelding in de interieurrubrieken van onze magazines zoals bijvoorbeeld Billie en De Standaard Magazine. Liever op tv adverteren? Laat jouw merk volledig tot z’n recht komen in miniprogramma’s zoals bijvoorbeeld Over de Vloer, De Testkeuken en SOS Badkamer.

Benieuwd naar al onze pakketten?

We bekijken graag met jou alle mogelijkheden.
Neem gerust contact op met ons.

nationaaladverteren@adsanddata.be