High impact formaten in de kijker: 3D-Cube Ad en Takeover
3D Cube Ad
De 3D-Cube is een visueel aantrekkelijk formaat dat automatisch of door de surfer zelf gedraaid wordt. Door de kubus van de ene naar de andere kant te kantelen, creëer je een 3D-effect en wordt extra inhoud onthuld. Met deze indeling kan je meerdere boodschappen of aanbiedingen laten zien in één interactieve ervaring.
Het formaat is zeer geschikt om een (nieuw) product vanuit meerdere hoeken te laten zien, de belangrijkste kenmerken te benadrukken en een “wow”-factor te creëren. Je kan de 3D-Cube Ad ook inzetten als je een gamma wilt tonen bijvoorbeeld verschillende smaken, kleuren, vormen, … Je kan er ook speels mee aan de slag door een promotie of kortingscode op één van de zijden te verbergen. De 3D-Cube Ad leent zich ook goed voor storytelling. Gebruik elk vlak van de kubus om een deel van je merkverhaal te vertellen.
Kortom, de 3D-Cube Ad is zowel visueel aantrekkelijk als interactief en biedt oplossingen voor verschillende van je marketingdoelstellingen. De 3D-Cube Ad is beschikbaar op desktop én mobiel bij de Mediahuis-nieuwssites en Sporza.
Takeover
De Takeover is een krachtige manier om groots uit te pakken. De voordelen op het gebied van exposure, branding en impact maken het een waardevolle investering voor campagnes die een grote impact willen maken. Takeover-advertenties domineren de hele webpagina en zorgen ervoor dat je merkboodschap de primaire focus is. De grote zichtbaarheid van het formaat heeft een positieve impact op de merkbekendheid en herinnering van je boodschap. Door de exclusiviteit voorkom je dat concurrenten hun advertenties naast die van jou plaatsen, waardoor jij als enige op die pagina de aandacht van het publiek aantrekt. Het formaat kan zeer nuttig zijn bij een rebranding, lancering, opening van een nieuwe zaak of filiaal, tijdelijke promotie of een top topical event.
De Takeover is beschikbaar op desktop én mobiel bij de Mediahuis-nieuwssites en Sporza.
Meer informatie over High Impact formaten? Contacteer …

