Ads & Data kroont EssenceMediacom tot Het Slimste Bureau ter Wereld
Na twee geslaagde, voorgaande edities pastte Ads & Data dit jaar de spelregels lichtjes aan. Voor het eerst streden alle media agencies en reclamebureaus samen om de allerhoogste eer in de quizwereld: de officiële oorkonde voor Het Slimste Bureau ter Wereld. Pedro Elias had de eer om de deelnemers een hele avond lang te bestoken met quizvragen uit de mediawereld.
“De reden waarom we deze avond organiseren, is simpel, Het is voor ons een manier om de bureaus helemaal onder te dompelen in de wereld van een van onze strafste formats, namelijk De Slimste mens ter wereld. Een programma dat er al jaren staat en elke dag meer dan 1 miljoen Vlamingen bereikt. Bij Ads & Data geloven we in creativiteit en straffe reclamecampagnes. Campagnes met impact. Goed bedacht en via de juiste kanalen tot bij de juiste doelgroep gebracht.”
Els Vercauteren, Director Brand Studio, Ads & DataIn de laatste rechte lijn naar de oorkonde gaven EssenceMediacom, AKQA en Mindshare het beste van zichzelf. Uiteraard kon er maar één team zich naar de overwinning quizzen. EssenceMediacom mag zich één jaar lang Het Slimste Bureau ter Wereld noemen. Dat werd gisterenavond uitgebreid gevierd op een geslaagde afterparty met DJ Licious.
Benieuwd naar alle foto’s?
Bekijk ze via volgende link.