Zeg ‘neen’ tegen mediaverspilling. Ads & Data, pleased to meet you!
De intelligentie van data
Data is één van de pijlers en meer dan een bouwsteen van Ads & Data. Er wordt een basisaanbod aan segmenten ter beschikking gesteld aan onze klanten. Dit kan verrijkt worden met custom segmenten, lookalike en predictive data in functie van de noden van de adverteerder.
Naast de kant-en-klare segmenten, is er ook een gepersonaliseerde dataservice. Gespecialiseerde data scientists helpen adverteerders om doelgroepen op maat van hun merk te bouwen. De idee hierachter is éénvoudig: hoe gerichter een campagne, hoe relevanter de boodschap voor de consument en hoe performanter de resultaten. Hierbij draagt Ads & Data transparantie en respect t.o.v. zowel onze lezers als adverteerders steeds hoog in het vaandel. Het succesvolle Smart AD oftewel addressable TV advertising is hier een mooi voorbeeld van. Het toont aan hoe effectief een datagedreven aanpak kan zijn voor adverteerders.
De kracht van sterke merken
De mediamerken van Ads & Data informeren, inspireren en entertainen een sterk groeiend aantal mensen. Met de offline merken bereikt Ads & Data maandelijks 4 miljoen Vlamingen. Digitaal loopt dit zelfs op tot 7 miljoen mensen. Dat is 65% van alle Belgen. Om maar te zeggen: Ads & Data kent de weg naar de kijkers, luisteraars, lezers en surfers.
Met een goed verhaal kunnen onze adverteerders mensen raken. Aan ons om dat verhaal op het juiste moment aan de juiste mensen te vertellen. We willen de adverteerder nuttige reclameruimte aanbieden, zodat ze efficiënter en effectiever naar hun doelgroep kunnen communiceren.
Bart Decoster, CEO Ads & DataGraag weten wat Ads & Data voor jouw merk kan betekenen?
Het Ads & Data-team staat voor je klaar!