Webinar Rethinking TV Reach in the Digital Age

VIA organiseert op donderdag 9 december om 16u een gratis online webinar over de digitalisering en de impact ervan op de reclamesector.

De digitalisering is onstuitbaar en bijzonder impactvol, ook in de reclamesector. Consumenten bereiken is in constante evolutie en de recepten in communicatie en media evolueren mee. In die context heeft VIA besloten om in een whitepaper de huidige en toekomstige ontwikkelingen van TV/Video reclame in kaart te brengen.

Wij nodigen jullie op 9 december om 16 uur graag uit voor een online webinar.

Op het programma:

  • Is advertising heading for an audience crisis?
    Verslag van een ronde tafel met internationale tenoren, onlangs door GfK georganiseerd.
  • Rethinking TV reach in the digital age
    Een presentie van de belangrijkste topics uit de whitepaper.
  • The future: One Connected Video Ecosystem
    De nabije toekomst zal heel wat nieuwe mogelijkheden bieden.

De sprekers van dienst zijn Wilfried Celis (Voorzitter VIA), Delphine Van Kerckhove (Sales Director IP Belgium), Wout Dockx (Secretaris Generaal VIA) en Katty Roberfroid (voorzitter Egta).

Schrijf je nu in voor dit webinar

Inschrijven