Spotify Connected Home Audiences
Het gebruik van Connected Devices blijft consequent groeien. Consumenten verdelen hun aandacht over meer apparaten dan ooit tevoren. Dit geeft merken een grotere kans om in contact te komen met luisteraars op dagelijkse momenten. Met ingelogde gebruikers bevindt Spotify zich in een unieke positie om merken in verbinding te brengen met luisteraars terwijl ze over verschillende apparaten streamen.
Bouw je Connected Home Strategy rond volgende basiselementen van je doelgroep
- Wanneer ze luisteren: je maakt meer kans om Connected Home luisteraars te bereiken tussen 20u00 en 3u00 dan de gemiddelde luisteraar.
- Hoe ze luisteren: deze doelgroep streamt via verschillende apparaten.
- Waar ze naar luisteren: ze luisteren eerder naar (World) Hip-Hop, Comedy, Electronic dan de gemiddelde luisteraar en ze brengen de meeste tijd door met het beluisteren van deze podcast genres: Komedie, Maatschappij & Cultuur, Kunst & Amusement
Connected Home Audiences geven merken de kracht om hun verhaal te vertellen…
- Breng relevante advertenties via een ‘addressable media’
- Verhoog je ‘share of voice’
- Bouw je verhaal op via een holistisch media plan
… en gelijktijdig waardevolle engagement te genereren
- Trek de aandacht van de luisteraar op een connected device met audio
- Her-connecteer met je luisteraars via video
- Creëer interactie met je doelgroep via display