Plankgas vooruit, met Ads & Data naar het Autosalon 2022

Terug van weggeweest, het Autosalon! Hang je graag jouw commerciële kar aan dit event? Ads & Data voorziet tal van creatieve mogelijkheden om te adverteren op en tijdens het Autosalon 2022.

De zomer is nog maar net gedaan, maar toch kijken we stiekem al uit naar de winter van 2022, want op 14 januari 2022 start de 99ste editie van de Brussels Motor S

how.  Het heeft wat voeten in de aarde gehad, maar we zijn met zn allen zeer opgetogen dat de grootste showroom van het land zijn deuren weer gewoon opent.
Ads & Data zal dit jaar opnieuw aanwezig zijn op het Autosalon!

 

Ads & Data is officiële partner van het salon en dat betekent dat we een uitgebreid media-aanbod ter beschikking hebben waar je als adverteerder jouw kar kan aan hangen.

Hieronder de verschillende mogelijkheden en promoties: 

  • Adverteer je graag in print? Ads & Data voorziet in samenwerking met FEBIAC de officiële Salongids voor de bezoeker. Deze gids zal verdeeld worden in de weekendbijlage van verschillende krantentitels zoals Het Nieuwsblad en La Libre. Meer dan 450.000 Belgen zullen deze gids ’s morgens in de brievenbus terugvinden. De digitale versie van de gids is tevens beschikbaar via al onze krantentitels.
  • Sta je als merk graag in het officiële grondplan van het Autosalon? Wij bieden exclusieve advertentieruimte aan!
  • Aan de hand van een online campagne kunnen we gerichte advertenties of videos uitsturen naar lezers met een interesse in auto’s en motoren. Jouw boodschap wordt getoond op de websites van onze krantentitels alsook op de websites van Vroom.be en Autofans.be.
  • Wil je graag ‘traffic’ genereren op jouw website? Online banners op onze website doen het werk voor jou. Heb je nog geen digitaal platform? Wij bouwen er eentje voor jou.
  • Zie je graag een redactioneel stuk verschijnen over jouw merk? Onze redacteurs schrijven een stuk op Vroom.be en wij zorgen voor bereik via onze websites.
  • Zet je graag in op een B2B doelpubliek? Ons Business pakket target deze specifieke profielen op de websites van Het Nieuwsblad, De Standaard en Made In.
  • Een advertentie promoten op LinkedIn? Wij helpen je met de opstart van jouw campagne.
  • Adverteer je graag op tv? Met onze SmartAd wordt jouw advertentie opgepikt door een relevant publiek.
  • Wist je dat we met Spotify een audioadvertentie kunnen uitleveren naar mensen die daadwerkelijk in de auto zitten?

Bekijk alle mogelijkheden in onze presentatie.

Heb je vragen over bovenstaande mogelijkheden of wil je advies over een op maat gemaakte campagne of communicatieplan?

Contact

Frank Duyck

Key accountmanager +32 499 93 64 46 Frank.Duyck@adsanddata.be