Pauwels Sauzen kiest opnieuw voor impactvolle campagnes via Ads & Data 

Voor het tweede jaar op rij heeft Pauwels Sauzen Ads & Data gekozen als exclusieve tv-mediapartner voor de uitrol van hun marketingcampagne. Net als vorig jaar kiezen ze opnieuw voor bumpersponsoring, het formaat waarbij een partner een creatieve overgang maakt tussen de reclame-idents van de Play zenders en hun eigen communicatie. Nieuw dit jaar is dat er naast televisie nu ook online bumpersponsoring wordt toegevoegd, op Goplay. Deze aanpak laat hen toe om in verschillende waves doorheen het jaar prominent aanwezig te zijn op de Play zenders. 

Ellen Bosmans, Media director, Zigt: ”De keuze om ook dit jaar voor bumpersponsoring te kiezen, werd genomen na een grondige analyse. We merkten dat de creatieve overgang tussen het Play 4 logo en de spot zijn vruchten heeft afgeworpen. Het is fijn te zien dat het publiek dit zo positief evalueert. Als dat on top ook nog eens resulteert in een stijging van merkbekendheid en consideration, toont het aan dat de campagne niet alleen is opgevallen maar ook daadwerkelijk invloed heeft op de perceptie van het merk.” 

Om het partnership extra kracht bij te zetten, verbindt Pauwels Sauzen zich dit jaar ook aan hét Play kijkcijferkanon, De Mol. 

Via creatieve 7” billboards op tv en online, willen ze De Mol fans kennis laten maken met hun heerlijke sauzen en zo mee genieten van de 1.315.000 kijkers die wekelijks aan het scherm (op tv en online) gekluisterd zijn om mee naar de mol te jagen. 

Els Vercauteren, Brand Studio & marketing director, Ads&Data: We zijn bijzonder blij dat Pauwels sauzen en Zigt opnieuw voor Ads & Data kiezen. Na een impactvolle samenwerking op de bumpers, breiden we dit jaar uit naar een partnership rond één van onze Play topprogramma’s, De Mol. Dat format bewijst al jaren de ideale context te bieden voor adverteerders, om zo een hele brede en loyale kijkersbasis te bereiken en de awareness en aankoopintentie te doen toenemen.     

Nancy Kegelaers, Marketing Manager, Pauwels Sauzen: ”We merken dat creativiteit de attentiewaarde verhoogt. We zijn dan ook blij dat Ads&Data meedenkt en de creativiteit van ons merk doorvertaalt in creatieve uitingen binnen een klassiek aanbod. We merken dat niet alleen wij, maar ook de kijker de creativiteit op prijs stelt.” 

Vragen? Contacteer ons

Els Vercauteren

Els Vercauteren

Brand Studio director +32 475 90 03 34 Els.Vercauteren@adsanddata.be