Minder Vind-ik-leuks. Meer Houd-ik-vans bij Snapchat
Snapchat is gebouwd tijdens het begin van de sociale media, toen mensen zich onder druk begonnen te voelen om alleen de perfecte dingen te plaatsen. Sociale media werden een populariteitswedstrijd met gebruikers die likes, opmerkingen en volgers najagen. Snapchat is ontworpen om anders te zijn. Het was nooit bedoeld voor mensen om te concurreren naar likes of om oneindig door perfect geproduceerde en zorgvuldig samengestelde content te scrollen. Het is altijd een plek geweest voor echte relaties, voor het verspreiden van plezier, vreugde en liefde. Vandaar de merkcampagne ‘Minder sociale media’. Meer Snapchat.” waar Snapchat laat zien wat hen onderscheidt van traditionele sociale media.
De nummer één gebruikscase van Snapchat is, en is altijd geweest, berichten sturen met vrienden en familie. “Minder vind-ik-leuks. Meer Liefde.” roept de ervaring op van het verzenden en ontvangen van Snaps en laat zien hoe het zoveel verrijkender is dan het krijgen van een tekst of het zien van een sociaal bericht. Op Snapchat zijn we vrij om onze meest creatieve ideeën, alledaagse details en imperfecte momenten te delen met degenen die het dichtst bij ons staan. Het is de beste manier om je verbonden te voelen en meer liefde in je leven te hebben.
Daarom komen meer dan 800 miljoen mensen, waaronder 75% van de 13- tot 34-jarigen in meer dan 25 landen, naar Snapchat om rechtstreeks met hun goede vrienden te communiceren. Om meer liefde te voelen en meer liefde te verspreiden. Hoe meer liefde we voelen, hoe meer liefde we geven. Verspreid de liefde met Snapchat.