Digitaal inspiratieplatform Navigator brengt verhalen met passie voor wagens
Het digitaal inspiratieplatform Navigator buigt de nood aan een functioneel vervoersmiddel om tot een passie voor wagens.
De beminde bolides worden binnenkort weer in de spotlight gezet tijdens het Autosalon, en Ads & Data geeft dan ook plankgas wat betreft mogelijke partnerships. Niemand moet een automerk leren hoe je over een nieuwe wagen moet communiceren, c’est vrai. Maar als het op beleving en inspiratie aankomt, dan vlot het vaak wat minder.
Als online content hub wil Navigator een inspiratiebron zijn voor wie de wereld van mobiliteit wil BELEVEN. Want alles start tenslotte bij een goed verhaal. En die inspirerende content wordt geschreven door een redactie die van Navigator een echte belevingswereld rond het rijden van de toekomst maakt. Authentieke en verrassende tips & trips, aangevuld met aantrekkelijke verhalen over trends, innovatie en passie voor voertuigen. Steeds op maat uitgezette contentlijnen en dit zowel in geschreven artikels als in video. Met dit jaar een duidelijke focus op duurzaamheid hoopt Navigator een antwoord te bieden op de vele vragen van consumenten over het ‘nieuwe rijden’.
Daarnaast kunnen partnercampagnes ook verrijkt worden met allerhande creatieve mogelijkheden zoals campagnes via SmartAd, miniprogramma’s online en op TV, social media campagnes op de Navigator kanalen, Snapchat, Spotify en nog zoveel meer!

Met Navigator beantwoorden we aan de vraag naar merk-positionering binnen de automotive sector. Door lezers te inspireren met verhalen die naadloos aansluiten bij de positionering van de wagens, laat je hen werkelijk het merk beleven en helpen we onze partners love-brands te creëren.
Hans De Loore, Ads & Data Brand StudioNavigator, dat ondersteund zal worden door een multi-mediacampagne vanuit Ads & Data, is het perfecte communicatieplatform om als merk in de mobiliteitssector gedurende het hele jaar top of mind te blijven. Met verzekerde reads en een samenhangende displaycampagne brengen we merken op een kwalitatieve manier aan de juiste doelgroep.
Vragen of interesse om als merk partner te worden?
Contacteer dan Tiffany Roggeman, Project Manager Creative Concepts via Tiffany.roggeman@adsanddata.be