De Klopjacht is geopend!

De zoektocht naar De Mol zit erop en met het 2e seizoen van Klopjacht staat er al meteen een nieuwe zoektocht voor de deur.

Dit zenuwslopende kat- en muisspel lokte vorig jaar gemiddeld 919.000 kijkers waarvan een zeer groot deel jong (67% 18-54), hoger sociaal geprofileerd (57% SG 1-4) en uitzonderlijk actief (70%) was. Dit seizoen gaan 15 Vlamingen de ultieme uitdaging aan om uit de handen te blijven van gespecialiseerde opsporingsdeskundigen.

Vorige week ging Klopjacht opnieuw van start en deze keer krijgen alle Klopjacht fans de unieke kans om via de kliklijn hun invloed uit te oefenen op het spel. Helpen de Vlamingen de speurders tijdens hun jacht of kiezen ze toch de kant van de underdog , de vluchters? En wie komt er met de gouden tip die leidt tot een arrestatie?

Vanuit Ads & Data geven wij de adverteerders de gouden tip om dit topformat met een selectief en uniek kijkersprofiel te sponsoren.

Wie durft?

Meer informatie nodig?

Contacteer Gieljan Van Belle