De Brand Studio van Ads & Data herenigt sporters en supporters: ‘Iedereen Sportfanaat!’

2021 is op sportgebied het nieuwe 2020. Vorig jaar had een subliem sportjaar moeten worden met onder meer de Olympische Spelen, maar daar stak corona een stokje voor. Onder het motto ‘Iedereen Sportfanaat!’ brengt de Brand Studio van Ads & Data dit jaar sporters en supporters weer samen. Een uniek sportaanbod waar jouw merk deel kan van uitmaken. Of het nu gaat om wielerliefhebbers of voetbalfans: ‘Iedereen Sportfanaat!’.

Zowat elke Belg is gebeten door sport en kijkt dan ook reikhalzend uit naar de sportevenementen die er dit jaar nog aankomen. Op de bomvolle sportkalender springen het EK voetbal en de Olympische Spelen het meest in het oog. Maar er is voor ieder wat wils: van de Tour de France tot de Australian Open. Geen sporters zonder supporters en dat is exact de boodschap die onze Brand Studio samen met z’n adverteerders wil brengen dit jaar.

Crossmediale sportvibes

Ads & Data lanceert ‘Iedereen Sportfanaat!’, een crossmediaal sportaanbod om van te smullen. Want niet alleen onze Belgen, maar ook onze mediamerken zijn verzot op sport. Van tv tot print en online: Ads & Data weet de sportfanaat op maar liefst 10 manieren te charmeren. Sportfans prikkelen via branded content, een mini-programma of als partner van Het Nieuwsblad en De Flandrien of de gloednieuwe serie PANNA? Alles kan bij Ads & Data! Door je merk binnen deze sympathieke sportcontext te positioneren, scoor je dankzij onze op maat gemaakte datasegmenten ongetwijfeld punten bij de doelgroep die voor jouw merk relevant is. ‘We un-waste!’ is én blijft onze kernbelofte.

Content op maat van de sportfanaat

Sport is meer dan ooit aanwezig op onze mediakanalen. Zo vuren de makers van wtFOCK de gloednieuwe online serie PANNA op jongeren af. De reeks vertelt het verhaal van een groep Antwerpse tienermeisjes met een passie voor voetbal. De Match van de Waarheid op Play Sports Open test dan weer de kennis van de sportfanaat. Een hilarische sportquiz, gepresenteerd door Gilles De Coster en gespeeld door Team België, onder aanvoering van Erik Van Looy, een ex-voetballer en een bekende Vlaming. En naar jaarlijkse traditie reikt Het Nieuwsblad in oktober opnieuw de Flandrien uit. Net zoals voor de sportliefhebber, is er ook voor elke adverteerder wat wils. Match jouw merk aan de sportfanaat met een campagne op maat!

Graag jouw merk linken aan ‘Iedereen Sportfanaat!’?

Contacteer onze project lead Marc Vroonen. Mail naar Marc.Vroonen@adsanddata.be en ontvang het dossier met alle info!