Boost je beste content op LinkedIn
Boost is snel en gemakkelijk te gebruiken. Berichten met een tijdsgevoelig karakter kan je snel promoten zonder dat je een advertentietool hoeft te leren. Gebruik echte, door leden gegenereerde demografische gegevens om de juiste professionals te bereiken, waaronder anciënniteit, branche, functie en meer. Zo bereik je de mensen die het belangrijkst zijn voor je bedrijf/merk. Je genereert meer views, betrokkenheid en verkeer naar je website en dat in elke fase van de sales funnel.
Welke posts boosten? Posts met een hoger dan normaal engagement zijn goede altijd een goede keuze om te boosten.
Thought leadership uit je sector
Hou je doelgroep op de hoogte van de meest recente trends en gebeurtenissen in je sector. De Universiteit van Waterloo in Canada deelde een prototype van een draagbare, goedkope ventilator waarvan ze hopen dat die snel levens kan redden in de frontlinie van de #COVID19-crisis. Het prototype is het resultaat van een eenvoudige brainstorm door hun studenten.
Bekijk de postZet de eindgebruiker in de kijker
Headspace stimuleerde geweldige conversaties met hun volgers zonder enige advertentie of rich media. Ze stelden gewoonweg de vraag “Gebruik jij Headspace? Wat zijn je favoriete lessen?” Leden reageerden met positieve verhalen over het gebruik van de app en de inspanningen voor hun mentale gezondheid.
Bekijk de postLancering van nieuwe producten of evenementen
The Ocean Cleanup kondigt de lancering aan van de Interceptor 004, klaar om naar de Dominicaanse Republiek te gaan. De Interceptor is gemaakt om vervuilde rivieren en oceanen schoon te maken. LinkedIn gebruikers vierden de lancering en stellen vragen over toepassing ervan in andere delen van de wereld.
Bekijk de postKies een doelstelling die bij je bedrijf past
- Merkbekendheid: Verhoog je marktaandeel of kondig nieuwe producten/mogelijkheden aan.
- Video views: Laat meer mensen je video bekijken.
- Betrokkenheid: Zorg voor meer volgers of een hogere betrokkenheid bij een post. Blijf geloofwaardig en blijf ‘top-of-mind’.
- Website bezoeken: Genereer trafiek naar je website, waar je je producten of diensten kan laten zien of leads kan verzamelen.
Onze LinkedIn experten


