LINKEDIN

Boost je beste content op LinkedIn

‘Boost’ is een eenvoudige manier om nieuwe doelgroepen te bereiken buiten je volgers door je beste content te versterken.

Boost is snel en gemakkelijk te gebruiken. Berichten met een tijdsgevoelig karakter kan je snel promoten zonder dat je een advertentietool hoeft te leren.  Gebruik echte, door leden gegenereerde demografische gegevens om de juiste professionals te bereiken, waaronder anciënniteit, branche, functie en meer. Zo bereik je de mensen die het belangrijkst zijn voor je bedrijf/merk.  Je genereert meer views, betrokkenheid en verkeer naar je website en dat in elke fase van de sales funnel.
Welke posts boosten?  Posts met een hoger dan normaal engagement zijn goede altijd een goede keuze om te boosten.

Thought leadership uit je sector

Hou je doelgroep op de hoogte van de meest recente trends en gebeurtenissen in je sector. De Universiteit van Waterloo in Canada deelde een prototype van een draagbare, goedkope ventilator waarvan ze hopen dat die snel levens kan redden in de frontlinie van de #COVID19-crisis. Het prototype is het resultaat van een eenvoudige brainstorm door hun studenten.

Bekijk de post

Zet de eindgebruiker in de kijker

Headspace stimuleerde geweldige conversaties met hun volgers zonder enige advertentie of rich media. Ze stelden gewoonweg de vraag “Gebruik jij Headspace? Wat zijn je favoriete lessen?” Leden reageerden met positieve verhalen over het gebruik van de app en de inspanningen voor hun mentale gezondheid.

Bekijk de post

Lancering van nieuwe producten of evenementen

The Ocean Cleanup kondigt de lancering aan van de Interceptor 004, klaar om naar de Dominicaanse Republiek te gaan. De Interceptor is gemaakt om vervuilde rivieren en oceanen schoon te maken. LinkedIn gebruikers vierden de lancering en stellen vragen over toepassing ervan in andere delen van de wereld.

Bekijk de post

Kies een doelstelling die bij je bedrijf past

  • Merkbekendheid: Verhoog je marktaandeel of kondig nieuwe producten/mogelijkheden aan.
  • Video views: Laat meer mensen je video bekijken.
  • Betrokkenheid: Zorg voor meer volgers of een hogere betrokkenheid bij een post. Blijf geloofwaardig en blijf ‘top-of-mind’.
  • Website bezoeken: Genereer trafiek naar je website, waar je je producten of diensten kan laten zien of leads kan verzamelen.

Boost best practices

Download de Onepager met de best practices over LinkedIn Boost.

Download nu

Onze LinkedIn experten

Kristof Van Bellingen

Kristof Vanbellinghen

Client operations expert +32 475 74 88 73 Kristof.Vanbellinghen@adsanddata.be
Leen Vloemans

Leen Vloemans

Digital & Social Sales Expert +32 474 82 57 56 Leen.Vloemans@adsanddata.be
Valérie Heyse

Valérie Heyse

Digital & Social Sales Expert +32 473 87 71 58 Valerie.Heyse@adsanddata.be