Nieuws & Cases

Hieronder vind je de meest recente updates van bij Ads & Data en ook inspirerende cases.  Je kan ons altijd contacteren als je vragen hebt of als je meer info wenst over de nieuwsupdates of de cases.

Highlights bij Discovery, BBC First, History en MTV

Nieuws

Wil je op de hoogte blijven van de meest opwindende inhoud en shows die in maart en april te zien zijn op HISTORY, Njam!, MTV, Comedy Central en BBC First? We hebben alles samengebracht in een handig overzicht,...

Lees meer

Bye bye cookies, hello first party data!

Nieuws

Eind 2024 verdwijnen de third party cookies, maar geen nood! Via het hoge ingelogd bereik en de first party data van onze online publishers en telcos hebben we de oplossing in handen. Daarnaast gebruiken we dat...

Lees meer

Het ‘Ads & Data Total Video – ecosysteem’: de toekomst van adverteren

Nieuws

Het fenomeen tv-kijken heeft de voorbije jaren een ongeziene transformatie ondergaan. Eén ding staat vast: de kijker wordt overspoeld door een overload aan content op allerlei zenders en platformen. De consume...

Lees meer

Je scande onze QR-code, fijn dat we jouw aandacht trokken!

Nieuws

Bij Ads & Data helpen we adverteerders bij het opzetten en uitrollen van hun campagnes. Dat kan via klassieke advertenties, maar ook via native advertising. Samen gaan we op zoek naar een straf verhaal om d...

Lees meer

AXA Belgium trok mee op expeditie door Groenland

Nieuws

Gemiddeld konden er zo'n 1.058.000 kijkers zich verwarmen aan het 1ste seizoen van De Expeditie: Groenland, het nieuwe format op Play4 waarin 8 BV’s zich 12 dagen lang aan een loodzware tocht door Groenland w...

Lees meer

WKND Limburg: de nieuwe weekendbijlage van HBVL

Nieuws

Sinds afgelopen zaterdag smelten de twee bestaande bijlages van Het Belang van Limburg (HBVLPlus en Goesting) samen tot één papieren weekendbijlage. WKND Limburg is 32 pagina’s lang het perfecte leesvoer vo...

Lees meer

Waarom investeren in tv-reclame nog steeds loont volgens Peter Field

Nieuws

Op ‘The Future of TV Advertising Global’ in Londen gaf Peter Field een bevlogen, en empirisch onderbouwd betoog over televisie (1). Field groeide uit tot een echte marketing goeroe toen hij 10 jaar geleden...

Lees meer

De slimme inzet van data leidde tot een verdubbeling van het bereik van Cristal

Nieuws

Ads & Data slaagt er als geen ander in om sterke merken zoals Play aan de intelligente inzet van data te koppelen. Adverteerders willen hun doelgroep zo optimaal mogelijk bereiken. Een sterke beleving kan h...

Lees meer

Play doet het hart van de Vlamingen in 2024 sneller kloppen

Nieuws

In 2023 trok Play resoluut de kaart van de bewuste keuzekijker met een combinatie van sterkhouders en verrassende, nieuwe titels. Die keuze viel bij de kijkers in de smaak én inspireerde onze makers om nog mee...

Lees meer

Vanaf 19 januari zit Play Crime in het Ads & Data – aanbod, dé place to be voor liefhebbers van het crimegenre!

Nieuws

Voortaan vertegenwoordigt Ads & Data naast de andere Play-zenders ook de commerciële belangen van Play Crime. De kersverse zender biedt een mooie mix aan van true crime, crimeseries en -films. Naast de pop...

Lees meer

Highlights bij Discovery, TLC, HGTV, BBC First, History en MTV

Nieuws

Wil je op de hoogte blijven van de meest opwindende inhoud en shows die in november te zien zijn op HISTORY, Njam!, MTV, Comedy Central en BBC First? We hebben alles samengebracht in een handig overzicht, zodat...

Lees meer

FamousGrey wint de finale van Het Slimste Reclamebureau ter Wereld

Nieuws

Na een geslaagde eerste editie verenigde Ads & Data opnieuw de crème de la crème uit de Belgische reclamewereld. Zo’n 28 reclamebureaus gooiden alles in de strijd om de felbegeerde titel van Het Slimste...

Lees meer
1 3 4 5 6 7 21