Nieuws & Cases
Hieronder vind je de meest recente updates van bij Ads & Data en ook inspirerende cases. Je kan ons altijd contacteren als je vragen hebt of als je meer info wenst over de nieuwsupdates of de cases.
Highlights bij Discovery, BBC First, History en MTV
NieuwsWil je op de hoogte blijven van de meest opwindende inhoud en shows die in maart en april te zien zijn op HISTORY, Njam!, MTV, Comedy Central en BBC First? We hebben alles samengebracht in een handig overzicht,...
Lees meerBye bye cookies, hello first party data!
NieuwsEind 2024 verdwijnen de third party cookies, maar geen nood! Via het hoge ingelogd bereik en de first party data van onze online publishers en telcos hebben we de oplossing in handen. Daarnaast gebruiken we dat...
Lees meerHet ‘Ads & Data Total Video – ecosysteem’: de toekomst van adverteren
NieuwsHet fenomeen tv-kijken heeft de voorbije jaren een ongeziene transformatie ondergaan. Eén ding staat vast: de kijker wordt overspoeld door een overload aan content op allerlei zenders en platformen. De consume...
Lees meerJe scande onze QR-code, fijn dat we jouw aandacht trokken!
NieuwsBij Ads & Data helpen we adverteerders bij het opzetten en uitrollen van hun campagnes. Dat kan via klassieke advertenties, maar ook via native advertising. Samen gaan we op zoek naar een straf verhaal om d...
Lees meerAXA Belgium trok mee op expeditie door Groenland
NieuwsGemiddeld konden er zo'n 1.058.000 kijkers zich verwarmen aan het 1ste seizoen van De Expeditie: Groenland, het nieuwe format op Play4 waarin 8 BV’s zich 12 dagen lang aan een loodzware tocht door Groenland w...
Lees meerWKND Limburg: de nieuwe weekendbijlage van HBVL
NieuwsSinds afgelopen zaterdag smelten de twee bestaande bijlages van Het Belang van Limburg (HBVLPlus en Goesting) samen tot één papieren weekendbijlage. WKND Limburg is 32 pagina’s lang het perfecte leesvoer vo...
Lees meerWaarom investeren in tv-reclame nog steeds loont volgens Peter Field
NieuwsOp ‘The Future of TV Advertising Global’ in Londen gaf Peter Field een bevlogen, en empirisch onderbouwd betoog over televisie (1). Field groeide uit tot een echte marketing goeroe toen hij 10 jaar geleden...
Lees meerDe slimme inzet van data leidde tot een verdubbeling van het bereik van Cristal
NieuwsAds & Data slaagt er als geen ander in om sterke merken zoals Play aan de intelligente inzet van data te koppelen. Adverteerders willen hun doelgroep zo optimaal mogelijk bereiken. Een sterke beleving kan h...
Lees meerPlay doet het hart van de Vlamingen in 2024 sneller kloppen
NieuwsIn 2023 trok Play resoluut de kaart van de bewuste keuzekijker met een combinatie van sterkhouders en verrassende, nieuwe titels. Die keuze viel bij de kijkers in de smaak én inspireerde onze makers om nog mee...
Lees meerVanaf 19 januari zit Play Crime in het Ads & Data – aanbod, dé place to be voor liefhebbers van het crimegenre!
NieuwsVoortaan vertegenwoordigt Ads & Data naast de andere Play-zenders ook de commerciële belangen van Play Crime. De kersverse zender biedt een mooie mix aan van true crime, crimeseries en -films. Naast de pop...
Lees meerHighlights bij Discovery, TLC, HGTV, BBC First, History en MTV
NieuwsWil je op de hoogte blijven van de meest opwindende inhoud en shows die in november te zien zijn op HISTORY, Njam!, MTV, Comedy Central en BBC First? We hebben alles samengebracht in een handig overzicht, zodat...
Lees meerFamousGrey wint de finale van Het Slimste Reclamebureau ter Wereld
NieuwsNa een geslaagde eerste editie verenigde Ads & Data opnieuw de crème de la crème uit de Belgische reclamewereld. Zo’n 28 reclamebureaus gooiden alles in de strijd om de felbegeerde titel van Het Slimste...
Lees meer