Nieuws & Cases
Hieronder vind je de meest recente updates van bij Ads & Data en ook inspirerende cases. Je kan ons altijd contacteren als je vragen hebt of als je meer info wenst over de nieuwsupdates of de cases.
Lang leve tv: sterke groei voor regionale zenders en Play-familie
NieuwsMet een drukke sportzomer in het vizier loopt het televisievoorjaar op z’n einde. En wat voor één! Alle Play-zenders samen zijn goed voor een marktaandeel van 21,1% (VVA 18-54) en kunnen zo een groei van ma...
Lees meerBillie, het lifestylemagazine goes ‘SustainaBilliety’!
NieuwsNu zaterdag 5 juni transformeert Billie - de 360° lifestyle propositie van Het Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg - voor één keer in ‘SustainaBilliety’. Dit om de aandacht te vest...
Lees meerAds & Data Brand Studio creëert samen met TBWA een podium op tv voor online talent om Telenet ONE in de kijker te zetten
NieuwsOm Telenet ONE extra onder de aandacht te brengen, lanceert Ads & Data in samenwerking met Telenet en TBWA ‘ONE Minute’, een inspirerend mini-format op Play4. Telenet ONE is een volledig nieuw aanbod da...
Lees meerPause button advertising 2.0: geo-targeting nu ook mogelijk op alle Play-zenders van Telenet
NieuwsMet één druk op de pauzeknop is het dankzij de technologie van Telenet mogelijk om het tv-scherm om te toveren tot een indoor billboard op Play4, Play5, Play6, Play7 en Play Sports Open. Ads & Data is wer...
Lees meerHedin Automotive plankgas vooruit met Smart AD
NieuwsMocht Hedin Automotive niet meteen een belletje doen rinkelen, dan doet de merknaam Mercedes-Benz dat ongetwijfeld wel. Met maar liefst 15 vestigingen verspreid over Antwerpen, Vlaams-Brabant en Oost-Vlaanderen...
Lees meerPlay4 zet beste maand ooit neer
NieuwsPlay Media liet Vlaanderen eind januari kennismaken met de nieuwe Play-familie én koppelde daar meteen een uitgekiende voorjaarsprogrammatie en dito -strategie aan. Die combinatie wierp de voorbije maanden dui...
Lees meerVan start met Snapchat lenzen
NieuwsLenzen zijn immens populair op Snapchat. Ze creëren memorabele, interactieve momenten met augmented reality-ervaringen waarmee Snapchatters kunnen spelen en die ze naar vrienden kunnen sturen. Lenzen zijn ook ...
Lees meerHet Belgische Reclameblok internationaal bekroond met een ANDY award
NieuwsNa een halve eeuw kondigden de ANDY Awards aan dat ze terugkeren naar de essentie van hun vak met als doel deelnemers puur te lauweren voor hun ideeën. Want een goed idee is én blijft de basis van alles. En d...
Lees meerAds & Data introduceert andere kijk op advertising
NieuwsDe start van Ads & Data op 1 april wordt ondersteund door een B2B campagne waarin Ads & Data de hele sector met een knipoog meeneemt in een “andere” kijk op media en advertising. Naast de IMU-campa...
Lees meerStop op uitwisseling persoonsgegevens tussen Europa en de VS?
NieuwsEen recente uitspraak van het Europees Hof van Justitie bemoeilijkt het doorgeven van persoonsgegevens van Europa naar de Verenigde Staten. En dat heeft potentieel grote gevolgen voor online advertising. In een...
Lees meerBillie is de nieuwe 360° lifestyle propositie van Het Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg
NieuwsOp 20 maart 2021 is het zover: dan wordt het eerste nummer van Billie gepubliceerd, de nieuwe lifestylepropositie van Mediahuis. Billie verschijnt iedere zaterdag bij Het Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen en Het ...
Lees meerVLAM en Dagelijkse Kost: de 3 geheimen van een iconisch partnership
Cases“Wat eten we vandaag”? Nog meer dan vroeger moet het antwoord zijn: iets lekker van bij ons. Het gelijknamige kookplatform van VLAM partnert dit jaar al 10 jaar met het meest populaire kookprogramma van bij...
Lees meer