Nieuws & Cases

Hieronder vind je de meest recente updates van bij Ads & Data en ook inspirerende cases.  Je kan ons altijd contacteren als je vragen hebt of als je meer info wenst over de nieuwsupdates of de cases.

Lang leve tv: sterke groei voor regionale zenders en Play-familie

Nieuws

Met een drukke sportzomer in het vizier loopt het televisievoorjaar op z’n einde. En wat voor één! Alle Play-zenders samen zijn goed voor een marktaandeel van 21,1% (VVA 18-54) en kunnen zo een groei van ma...

Lees meer

Billie, het lifestylemagazine goes ‘SustainaBilliety’!

Nieuws

Nu zaterdag 5 juni transformeert Billie - de 360° lifestyle propositie van Het Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg - voor één keer in ‘SustainaBilliety’. Dit om de aandacht te vest...

Lees meer

Ads & Data Brand Studio creëert samen met TBWA een podium op tv voor online talent om Telenet ONE in de kijker te zetten

Nieuws

Om Telenet ONE extra onder de aandacht te brengen, lanceert Ads & Data in samenwerking met Telenet en TBWA ‘ONE Minute’, een inspirerend mini-format op Play4. Telenet ONE is een volledig nieuw aanbod da...

Lees meer

Pause button advertising 2.0: geo-targeting nu ook mogelijk op alle Play-zenders van Telenet

Nieuws

Met één druk op de pauzeknop is het dankzij de technologie van Telenet mogelijk om het tv-scherm om te toveren tot een indoor billboard op Play4, Play5, Play6, Play7 en Play Sports Open. Ads & Data is wer...

Lees meer

Hedin Automotive plankgas vooruit met Smart AD

Nieuws

Mocht Hedin Automotive niet meteen een belletje doen rinkelen, dan doet de merknaam Mercedes-Benz dat ongetwijfeld wel. Met maar liefst 15 vestigingen verspreid over Antwerpen, Vlaams-Brabant en Oost-Vlaanderen...

Lees meer

Play4 zet beste maand ooit neer

Nieuws

Play Media liet Vlaanderen eind januari kennismaken met de nieuwe Play-familie én koppelde daar meteen een uitgekiende voorjaarsprogrammatie en dito -strategie aan. Die combinatie wierp de voorbije maanden dui...

Lees meer

Van start met Snapchat lenzen

Nieuws

Lenzen zijn immens populair op Snapchat. Ze creëren memorabele, interactieve momenten met augmented reality-ervaringen waarmee Snapchatters kunnen spelen en die ze naar vrienden kunnen sturen. Lenzen zijn ook ...

Lees meer

Het Belgische Reclameblok internationaal bekroond met een ANDY award

Nieuws

Na een halve eeuw kondigden de ANDY Awards aan dat ze terugkeren naar de essentie van hun vak met als doel deelnemers puur te lauweren voor hun ideeën. Want een goed idee is én blijft de basis van alles. En d...

Lees meer

Ads & Data introduceert andere kijk op advertising

Nieuws

De start van Ads & Data op 1 april wordt ondersteund door een B2B campagne waarin Ads & Data de hele sector met een knipoog meeneemt in een “andere” kijk op media en advertising. Naast de IMU-campa...

Lees meer

Stop op uitwisseling persoonsgegevens tussen Europa en de VS?

Nieuws

Een recente uitspraak van het Europees Hof van Justitie bemoeilijkt het doorgeven van persoonsgegevens van Europa naar de Verenigde Staten. En dat heeft potentieel grote gevolgen voor online advertising. In een...

Lees meer

Billie is de nieuwe 360° lifestyle propositie van Het Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg

Nieuws

Op 20 maart 2021 is het zover: dan wordt het eerste nummer van Billie gepubliceerd, de nieuwe lifestylepropositie van Mediahuis. Billie verschijnt iedere zaterdag bij Het Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen en Het ...

Lees meer

VLAM en Dagelijkse Kost: de 3 geheimen van een iconisch partnership

Cases

“Wat eten we vandaag”? Nog meer dan vroeger moet het antwoord zijn: iets lekker van bij ons. Het gelijknamige kookplatform van VLAM partnert dit jaar al 10 jaar met het meest populaire kookprogramma van bij...

Lees meer
1 13 14 15