Nieuws & Cases
Hieronder vind je de meest recente updates van bij Ads & Data en ook inspirerende cases. Je kan ons altijd contacteren als je vragen hebt of als je meer info wenst over de nieuwsupdates of de cases.
Creative CEO Lunch 2022 – Misera
NieuwsNaar jaarlijkse gewoonte was de Creative CEO Lunch van Ads & Data er weer ééntje om duimen en vingers af te likken. Dit keer ontvingen we de CEO's van de reclamebureaus in Misera, een gloednieuw en veelbe...
Lees meerDe drie finalisten van Het Slimste Reclamebureau ter Wereld zijn bekend
NieuwsAds & Data gaat dit najaar voor de eerste keer op zoek naar Het Slimste Reclamebureau ter Wereld en niemand minder dan Erik Van Looy zelf en Bart Cannaerts mochten gisterenavond het startschot geven voor de...
Lees meerDe drie finalisten van Het Slimste Reclamebureau ter Wereld 2023 zijn bekend. Bekijk de voorronde opnieuw!
NieuwsNa een geslaagde eerste editie verenigde Ads & Data opnieuw de crème de la crème uit de Belgische reclamewereld. Zo’n 28 reclamebureaus gooiden alles in de strijd om de felbegeerde titel van Het Slimste...
Lees meerVindt jouw merk bij ons ‘Onderdak’?
NieuwsOnderdak blijft ook in 2023 sterk inzetten op het online platform waar alle native en redactionele (non branded) content rond bouwen, verbouwen en wonen wordt verzameld om de lezers te informeren en te inspirer...
Lees meerAds & Data zorgt voor een direct mail oplossing in Luxemburg
NieuwsPOST Luxembourg is dé referentie om voor adverteerders promotionele acties op poten te zetten in Luxemburg. Dankzij dit postbedrijf is het mogelijk om folders huis-aan-huis te laten verdelen door de postbode. ...
Lees meerMediahuis-titels bereiken dagelijks meer dan 1,9 miljoen lezers of 1 Vlaming op 3
NieuwsDe nieuwe CIM-cijfers tonen aan dat in 2022 zo’n 4,2 miljoen Belgen elke dag een nieuwsmerk consumeren waarvan ongeveer de helft kiest voor een Mediahuis-merk. Met net iets meer dan 1,9 miljoen krantenlezers ...
Lees meerPlay4-programma’s doen het uitstekend in een drukke septembermaand
NieuwsSeptember was een drukke maand in tv-land, met veel nieuwe programma’s en gevestigde waarden. Maar het was toch vooral een maand waarin Play4 zijn ambities alvast kon waarmaken en het meest kon groeien binnen...
Lees meerGA de winter in met Ads & Data’s vrijetijdsplatform
NieuwsOnder het motto ‘Tips voor de leukste trips’ veroverde GA afgelopen zomer het hart van de Vlaming. GA bewees al snel een sterke context voor vrijetijdsmerken zoals NMBS, A.S Adventure, MINI, Nordic,... te z...
Lees meerAds & Data pakt uit met crossplatform datastrategie
NieuwsData is niet meer weg te denken uit de reclamewereld. Door de verstrenging van de GDPR-wetgeving en de uitfasering van de 3rd party cookies dringt het belang van een ingelogd bereik en de first party data die h...
Lees meerBetover je doelgroep met Halloween AR-beleving op Snapchat
NieuwsHalloween, dat is pompoenen snijden en verkleedpartijen. Ideale speelse omgeving om jouw product of dienst in de kijker te zetten op Snapchat.
Lees meerAds & Data en IPM lanceren ‘tboo & more’
NieuwsEén jaar na de opstart blijft Ads & Data volop evolueren. In het kader van deze evolutie gaat Ads & Data intenser samenwerken met IPM. Een productalliantie met als doel een nationaal ecosysteem uit te ...
Lees meerWorld Cup AR bij Snapchat
NieuwsHet Wereldkampioenschap voetbal in Qatar zal in 2022 het meest bekeken én ook beleefde sport evenement ter wereld zijn. Voor het eerst niet tijdens de zomer, maar in de winter! De interesse bij fans en adverte...
Lees meer