Standaard Boekhandel scoort met ‘Tafelboek van de Week’
50%
merkherkenning
4GRP
gem. dag. bereik
The client
Standaard Boekhandel
Industry
Retail
Media
Sponsoring en integratie
In het voorjaar van 2025 bundelde Standaard Boekhandel de krachten met het dagelijkse Play4-programma De Tafel van Gert. Met subtiele maar slimme zichtbaarheid rond het ‘Boek van de Week’ en een QR-activatiecampagne werd de liefde voor boeken dagelijks gevoed – zowel op tv als in de winkel.
De uitdaging
- Boeken in de kijker zetten bij een breed, dagelijks tv-publiek
- Zorgen voor herkenning én interactie via subtiele maar gerichte aanwezigheid
- Zichtbaarheid doortrekken tot in de winkel via branded POS
Onze oplossing
- Wekelijkse boekselectie geïntegreerd in De Tafel van Gert, mét visuele zichtbaarheid
- QR-code op scherm voor Play & Win-actie met interactieve prijsvraag
- In-store activatie via boekstickers, displays en branded tafel in de winkel
De resultaten
- Hoge herkenning van het Boek van de Week-moment bij dagelijkse kijkers
- Sterke traffic via QR-activatie op tv en socials
- Versterkte merkassociatie tussen Standaard Boekhandel en ‘geselecteerde kwaliteit’
Benieuwd wat we voor jouw merk kunnen doen?
Misschien schittert jouw campagne hier binnenkort ook.