Philips Airfryer schittert in de keuken én op het scherm
3,2m
tv-kijkers
1m
Online views
The client
Philips | Versuni
Industry
Électronique
Met Airfryen Maar! koppelde Philips de veelzijdigheid van hun Airfryer XXL aan een breed publiek via het populaire kookprogramma Celebrity MasterChef. Dankzij tv-integratie, inspirerende content en sterke winkelactivatie werd gezond koken niet alleen zichtbaar, maar ook onweerstaanbaar tastbaar.
De uitdaging
- Een functioneel product positioneren in een inspirerende, premium context
- Breed publiek overtuigen van gebruiksgemak en veelzijdigheid
- Productvoordelen geloofwaardig communiceren over verschillende media heen
Onze oplossing
- Volledige productintegratie in de kookopdrachten van CMC, met bekende gezichten en ambassadeurs
- Native content (print & digitaal) die recepten, producttips en programmafragmenten combineerde
- In-store activatie met herkenbare visuals uit het programma voor maximale herkenbaarheid
Het resultaat
- Meer dan 4 miljoen contacten via tv en digitale touchpoints
- Sterke stijging in merkherkenning én merkvoorkeur
- Verhoogde verkoop en zichtbaarheid in retail tijdens campagneperiode
- Naadloze merkbeleving over tv, winkel, socials en print
CMC diende als het perfecte podium om het verhaal van veelzijdig koken met de Philips Airfryer te vertellen, volledig in lijn met onze merkboodschap. De campagne overtrof niet alleen de verkoopverwachtingen, maar versterkte ook onze samenwerking met de retailpartners en verhoogde de merkvoorkeur, aangezien consumenten uitzonderlijk goed reageerden op zowel de content als de productpropositie.
Sabrina Heymans
Sr PR Manager Benelux – MD Versuni Belgium