DS XTR
DS XTR is het signatuur voor premium native campagnes bij De Standaard. Aan de hand van exclusieve posities en premium native content bereiken we de lezers en luisteraars van De Standaard en dat met een uitgebreid cross mediaal contentplan. Op die manier biedt Ads & Data Brand Studio jou als merk of bedrijf de mogelijkheid om verhalen tot bij de doelgroep te brengen en de positie van thought leader in te nemen.
DS XTR helpt bedrijven zich als thought leader te positioneren
In het kader van thought leadership lanceert Ads & Data Brand Studio ‘DS XTR’, een nieuwe signatuur voor premium native campagnes. Merken die pionieren in hun vakgebied en die niet bang zijn om hun stempel te drukken op de maatschappij met nieuwe, originele ideeën, kunnen genieten van een exclusief ‘DS XTR’ – label in De Standaard, het grootste nieuwsmerk onder de kwaliteitskranten. Het biedt adverteerders de mogelijkheid om zich als thought leader te positioneren door een partnership met De Standaard aan te gaan.
Lees meer over Thought LeadershipQuality Read: een 100% gelezen garantie voor native advertising
Door de groeiende vraag vanuit de adverteerder zet Ads & Data Brand Studio meer en meer in op native advertising waarbij verhalen naadloos aansluiten bij het DNA van onze mediamerken, de merkwaarden van onze partners en de interesses van onze lezers.Via native ads kan een adverteerder boeiende en oplossingsgerichte verhalen overbrengen naar onze lezers, binnen de ‘trusted’ omgeving van onze nieuwstitels met als doel de aandacht te trekken van de lezer en deze te engageren. Om dit te meten, lanceert Ads & Data Brand Studio de ‘Quality Read’: een 100% gelezen garantie voor de adverteerder.
Wat is die Quality Read eigenlijk?De kracht van thought leadership
Thought leadership claimen is een bewuste strategie voor merken en is het best te omschrijven als het introduceren en promoten van onafhankelijke ideeën die mensen ertoe aanzetten hun mening te herzien. Thought leaders zijn niet tevreden met een dialoog over hun ideeën, maar willen iets in beweging zetten door de opinie of het gedrag van mensen te veranderen. Een intellectueel leider houdt zich bewust bezig met maatschappelijke vraagstukken en het is net daar dat er een DNA-match is met de lezers en de luisteraars van De Standaard.