Quality Read of Advertorial: hoe kiezen?

Bij Ads & Data bieden we twee krachtige online oplossingen om jouw boodschap bij de juiste doelgroep te brengen:

  • Native Advertising Quality Read
  • Advertorial

Maar welke van deze opties past het best bij jouw doelstellingen? Om je te helpen de juiste keuze te maken, nemen we je mee in een uitgebreide uitleg van beide oplossingen. Zo weet je precies welke aanpak perfect aansluit bij jouw merkstrategie.

Native Quality Read

Native Advertising Quality Read

Storytelling en informatie centraal

Met dit product ligt de nadruk op sterke storytelling en het delen van relevante informatie. Het is ontworpen om jouw boodschap op een impactvolle manier over te brengen naar de juiste doelgroep.

Aanbod
  • Volledig gelezen garantie: 100% van het artikel gelezen en minimaal 15 seconden engagement of doorklik naar jouw website.
Landingspagina
  • Gepubliceerd onder de nieuwsmerken van Mediahuis.
  • Optioneel: Integratie van een IMU-formaat voor extra zichtbaarheid.
Aanjagers
  • Promotie via Mediahuis-sites en nieuwsbrieven voor optimale zichtbaarheid.
Rapportering
  • Uitgebreide inzichten, inclusief een gedetailleerd audience-profiel.
Targeting
  • Maximaal 10% van het voorzien aantal Quality Reads. Hierbij kan gebruik gemaakt worden van maximum 1 targetingcategorie met keuze uit: leeftijd, geslacht en sociale klasse.
  • Geografische targeting (op basis van de provincie) is mogelijk op 100% van de campagne, en dat zowel bij QR als bij Advertorials.
Retargeting
  • Mogelijk met een op maat gemaakt datasegment.

Met deze oplossing creëer je een krachtig, gerichte campagne die zowel informeert als engageert.

screnshot

Advertorial

Promotie en traffic building: meer zichtbaarheid en betrokkenheid

Dit product is speciaal ontwikkeld om de focus te leggen op promotie en het genereren van meer verkeer naar jouw platform. Dankzij een gerichte aanpak en krachtige tools zet je jouw merk op de kaart bij een breed publiek.

Aanbod
  • Klikgarantie: Gericht op het behalen van clicks voor maximale traffic.
Landingspagina
  • Gehost bij de nieuwsmerken van Mediahuis.
  • Mogelijkheid bannering via TV leaderboard en/of IMU-formaat.
Aanjagers
  • Promotie via Mediahuis-sites en nieuwsbrieven.
  • Uitbreiding met een extern netwerk.
Rapportering :
  • Aantal clicks en impressies.
  • Leestijd en doorklikken naar de partnerpagina.
  • Gebruikte devices en verdeling man/vrouw.
Targeting
  • Alleen geografische targeting per provincie, niet site-specifiek.
Retargeting
  • Mogelijk met een op maat gemaakt datasegment.

Met deze oplossing verhoog je de zichtbaarheid van jouw merk en trek je gericht bezoekers aan naar jouw platform. Een efficiënte keuze voor traffic-building en promotie.

Heb je nog vragen? Contacteer …

Tiny Peeleman

Project Lead tiny.peeleman@adsanddata.be

Lisa Pé

Project Manager Branded Content +32 496 78 86 25 lisa.pe@adsanddata.be