Print

Geen enkel medium bereikt zo veel mensen per dag dan print. Bovendien is een campagne snel opgezet: vandaag beslissen, overmorgen sta je in de krant. Lees hier waarom print kan werken voor jouw merk!

Digitaal mag dan wel omnipresent zijn in onze huidige, steeds sneller draaiende, wereld. Een artikel lezen op papier geeft je verhaal een andere dimensie. Het echt in handen houden van een krant of magazine voelt vertrouwd aan. De kwalitatieve en journalistieke context zorgt voor maximale impact.  Veel adverteerders blijven printmedia daarom dan ook enorm waarderen.

 

Betrouwbaarheid

Een advertentie in een papieren krant betekent dat deze in een te vertrouwen medium staat. Onze merken staan garant voor een betrouwbaar imago en dat voelt de lezer ook aan. Ook advertenties profiteren van dit imago. Veel meer dan in een digitale omgeving staat de krant voor een veilig medium.

Wij zorgen er bovendien voor dat je advertentie tussen kwalitatieve artikels tentoongesteld wordt in een brand safe context.

Snelheid

Bij print denk je misschien niet meteen aan flexibiliteit of snelheid maar dat blijkt onterecht.  Wil je graag adverteren in één van onze kranten? Vandaag beslist, overmorgen staat jouw advertentie reeds in één van onze kranten. Op papier, geleverd in postbussen doorheen het hele land en automatisch ook digitaal in de krantenapp.

Bereik

Geen enkel medium bereikt zo veel mensen op één dag dan print. De Mediahuis-krantentitels alleen bereiken meer dan 2 miljoen mensen. Elke dag.
Bovendien spreken we over een koopkrachtig publiek.

Niet te missen

Wil je de volledige aandacht van je lezer, dan is print het medium bij uitstek. Geen blinkende banners op een website naast je artikel of binnenkomende mailtjes in de inbox. De krant geniet de volle aandacht van de lezer. Speel hier op in met een passende advertentie.

Ben je geïnteresseerd in een printcampagne in één van onze titels?

Contacteer ons via agencysales@adsanddata.be